Forté

Forté

Zobacz dostępne produkty

Motor Flush New Generation - najlepsza płukanka do oleju Forté

Cena: 89

New Generation Motor Flush  oczyści układ smarowania z nagaru i czarnego osadu, a także odblokuje zapieczone pierścienie.

Jest powszechnie stosowany w serwisach ASO jak i niezależnych warsztatach.

Zamów

Forté silnik benzynowy- nadmierne spalanie oleju, wypadanie zapłonów -Toyota/FSI/THP/GDI

facebook ra-v auto serwis jelenia góra Zobacz na Youtube

Cena: 682

Należy wykonać następujące procedury:

1. wyczyścić układ zasilania paliwa, w tym zapewnić czyszczenie wtryskiwaczy, a także rowków i pierścieni uszczelniających cylindry

2. wyczyścić układ olejowy

3. oczyścić zawory i kolektor ssący

4. wymienić olej i filtr

5. dolać dodatek do nowego oleju

Pakiet służy do oczyszczenia podzespołów silnika. Wykonanie opisanej w instrukcji procedury pozwoli usunąć usterki takie jak: wypadanie zapłonów, brak mocy, nadmierne spalanie oleju. Silnik odzyska optymalne parametry pracy, wzrośnie moc i moment obrotowy silnika aż o 15 %. Dla uzyskania długotrwałych efektów zaleca się wykonanie procedury profilaktycznej Forté przy każdej wymianie oleju, co 15 tyś. km.

Zamów

Profilaktyka Forté- czyszczenie układu paliwowego, pierścieni i katalizatora w silniku benzynowym

Oczyszczanie układu zasilania jest jedną z najistotniejszych czynności profilaktycznych. Pakiet służy do przewrócenia czystości nominalnej:

  • Wtryskiwaczom i pompom paliwowym,
  • Przewodom paliwowym i bakowi,
  • Komorom spalania i denkom tłoków,
  • Rowkom i pierścieniom uszczelniającym cylindry,
  • Katalizatorowi i sondzie lambda

Zamów

Forté Moto Power II. Czyszczenie pierścieni w motocyklach i silnikach łodziowych.

Cena: 68

Zapewnia czyszczenie pierścieni uszczelniających cylindry w motocyklach i silnikach zaburtowych. Jest wielofunkcyjnym środkiem dodawanym do benzyny w zbiornikach motocykli.

Dolany do zbiornika motocykla i stosowany zgodnie z zaleceniami zapewnia następujące korzyści:

  • Zapobiega starzeniu się benzyny i neutralizuje szkodliwe kwasy wytwarzane w wyniku zachodzących rekcji chemicznych.
  • Chroni przed korozją i zapobiega odkładaniu się osadów żywicy i laku w układzie paliwowym.
  • Usuwa Osady węglowe na zaworach dolotowych i wydechowych, w komorach spalania oraz w rowkach pierścieniowych tłoków.
  • Zapobiega starzeniu się benzyny.
  • Zapobiega zamarzaniu gaźników.
  • Usuwa wilgoć z układu paliwowego.
  • Ułatwia smarowanie górnej części cylindra, wtryskiwaczy i pompy paliwowej.
  • Polepsza spalanie i zmniejsza emisję szkodliwych gazów wydechowych.
  • Obniża zużycie paliwa i polepsza sprawność silnika.

Dodaj preparat do maksymalnie 25l benzyny i wyjeździj paliwo do rezerwy. W tym czasie zalecamy wykonać ok 100 km jazdy z prędkościami autostradowymi.

Jeśli zamierzasz zostawić pojazd na dłuższy czas bez uruchamiania silnika (np. zimowanie motocykla czy skutera wodnego) to koniecznie profilaktycznie dolej Forté Moto Power II do pełnego baku (najlepiej uruchom silnik i pozwól mu chwilę popracować, aby środek rozprowadził się po całym układzie).

Zamów

Kompleksowy pakiet do Oleju Napędowego

Cena: 424

Pakiet służy do usprawnienia pracy wtryskiwaczy, oczyszczania zmiennej geometrii turbosprężarki (VTG), filtra cząstek stałych DPF/FAP oraz podniesienia kompresji w cylindrach.

Wszystkie produkty jednocześnie należy wlać do zbiornika pojazdu i uzupełnić bak ON do maksymalnego poziomu. Następnie należy wyjeździć paliwo do poziomu rezerwy, w między czasie wykonując trasę nie krótszą niż 100 km (ciągła jazda).

Zamów

Rozszerzony coroczny pakiet serwisowy Forté - Motocykle, Skutery, Łodzie

Cena: 352

Rozszerzony pakiet serwisowy do motocykli, skuterów, łodzi, silników zaburtowych, kosiarek etc, które wcześniej były już czyszczone preparatami Forté lub nie są starsze niż 3 lata. Zestaw przeznaczony jest zarówno do silników gaźnikowych jak i wyposażonych we wtrysk paliwa.

Do corocznego pakietu serwisowego został dodany preparat Moto Power II.

Pakiet ma zastosowanie podczas corocznej wymiany oleju.

Zawartość pakietu:

1x Moto Power I
1x Moto Power II
1x New Generation Motor Flush
1x Top End Treatment

Zamów

Forté Pakiet olejowy początkowy

Cena: 299

Pakiet jest przeznaczony do oczyszczenia układu smarowania w autach powyżej 100 tys.km. przebiegu, który nigdy wcześniej nie był czyszczonych.

 

Dlatego, jeżeli układ nigdy nie był czyszczony, a dodatkowo obecny przebieg to ponad 100 tys. km. należy przed wiosenną wymianą oleju wlać 2x New Generation Motor Flush do starego oleju, przejechać na niskich obrotach ok 50 km, wymienić olej i do nowego wlać dodatek doczyszczający 1x Top End Treatment.

Zalecamy również raz na 100 tys. km dodać do nowego oleju 1 x Forté Seal Conditioner, który spowoduje uelastycznienie wszystkich gumowych uszczelnień w silniku, włącznie z uszczelniaczami zaworowymi.

Zamów

Forté Fuel & Emission Improver. Czyszczenie katalizatora, sondy lambda, filtra GPF i pierścieni uszczelniających w silnikach benzynowych

Cena: 89

Zapewnia czyszczenie pierścieni i rowków uszczelniających cylindry, zaworów, komór spalania, katalizatora sondy lambda i filtra GPF w silnikach benzynowych.

Jest wielofunkcyjnym produktem do zastosowań w benzynowych systemach paliwowych. Prawidłowo stosowany zapewni następujące korzyści:

  • Zwiększa smarowność dla pomp wysokociśnieniowych i wtryskiwaczy paliwa.
  • Chroni przed korozją spowodowaną kwasami utworzonymi przez bioetanol (E20).
  • Zmniejsza tendencję do LSPI (przedwczesnego zapłonu przy niskich prędkościach obrotowych
        silnika) poprzez poprawę składu mieszanki.
  • Przeciwdziała utlenianiu się paliwa, szczególnie w okresie dłuższych przestojów.
  • Pozbawia system paliwowy wody zgromadzonej w wyniku kondensacji.
  • Obniża zużycie paliwa i poprawia jakość spalin.

Zamów

Forté Pakiet naprawczy- spalanie oleju w silnikach benzynowych – 1 l/1000 km

facebook ra-v auto serwis jelenia góra Zobacz na Youtube

Cena: 801

Zestaw służy do oczyszczenia wszystkich pierścieni oraz układu zasilania, włącznie z wtryskiwaczami. Dzięki temu silnik będzie spalał przynajmniej o 50 % mniej oleju, o ile nie doszło do jego mechanicznego zużycia.

W celu usunięcia usterki należy oczyścić układ olejowy, pierścienie oraz cały układ zasilania. Czyszczenie wtryskiwaczy jest jedną z najważniejszych czynności w tej procedurze, ponieważ eliminuje przyczynę tej usterki.

W celu udowodnienia bezpieczeństwa stosowania naszej płukanki New Generation Motor Flush zleciliśmy niezależne badanie laboratoryjne mieszaniny preparatu z olejem silnikowym. Wynika z niego, że ilość dodatków przeciwzużyciowych AW dla samego oleju oraz dla mieszaniny jest praktycznie taka sama. Ponadto znacznie wzrosła ilość dodatków przeciwzatarciowych EP, dzięki czemu nie ma ryzyka wystąpienia suchego tarcia po zastosowaniu naszej płukanki.

Zamów

Forté New Generation Motor Flush . Czyszczenie układu smarowania – płukanka

Cena: 127

Forté New Generation Motor Flush  jest przeznaczony do czyszczenia układu olejowego z nagaru (odblokowuje zapieczone pierścienie) i osadów. 

Gwarantuje 100% bezpieczeństwa dla twojego silnika (przy stosowaniu się do zaleceń producenta). Spełnia normy olejowe API, ACEA i ILSAC.

Zamów

Czyszczenie zdemontowanego filtra cząstek stałych (DPF/FAP)

Cena: 358

Usterka:
Filtr cząstek stałych jest całkowicie zablokowany lub regeneracja jest nie możliwa.

Sposób postępowania:

1. Zdemontować filtr i umieścić go pionowo w kuwecie, wylotem do góry Do wylotu wprowadzić 2 x Forté Air Intake & Valve Cleaner. Po przekształceniu piany w płyn, monolit filtra razem z zanieczyszczeniami (sadza, popiół), będą stopniowo nasączane preparatem.
2. Pozostawić preparat w filtrze na min. 1 godzinę, w celu reakcji z zanieczyszczeniami. Do wylotu filtra wlać 3 litry gorącej wody, w celu przepłukania zaabsorbowanych zanieczyszczeń przez preparaty
3. Zanieczyszczenia zaczną wypływać stopniowo. Najpierw w postaci ciemnego płynu, rozpuszczonej sadzy,
następnie szarego pochłoniętego popiołu.
4. Przepłukiwać filtr najlepiej gorącą woda, do momentu aż wypływająca woda będzie zupełnie czysta.
5. Wysuszyć filtr wydmuchując pozostały płyn sprężonym powietrzem.
6. Zamontować filtr do samochodu.
7. Zresetować system regeneracji i wykasować błędy domyślne w komputerze pokładowym.
8. Uruchomić silnik i rozgrzać go do momentu gdy płyn chłodniczy osiągnie temperaturę 80 st. C. Uwaga na początku będzie wydobywało się z rury wydechowej dużo pary wodnej z mokrego filtra DPF.
9. Zalecamy dodatkowo wymusić przy użyciu urządzenia diagnostycznego, wypalanie filtra.
10. Wykonać jazdę testową na odcinku 30 km.

Zamów

Forté Pakiet olejowy naprawczy – uszczelniacze zaworowe

Cena: 404

Wymiana oleju bez wcześniejszego oczyszczenia układu jest błędem ze względu na poniższe fakty:

  • Aż 15 % starego oleju pozostaje w układzie, co znacznie osłabia działanie pakietu dodatków znajdujących się w każdym oleju
  • Jeżdżąc autem w trybie miejskim silnik rzadko uzyskuje temperaturę pracy, która uaktywnia wszystkie dodatki olejowe czyszczące system olejowy
  • Zanieczyszczony silnik ma większe opory wewnętrzne, powodując straty paliwa i szybsze zużywanie się elementów układu (panewki, pierścienie, turbina)

W skład zestawu wchodzą:

1x Top End Treatment

2x New Generation Motor Flush

1x Seal Conditioner

Zamów

Forté Pakiet naprawczy pobór oleju mniejszy niż 0,5l/1000 km

Cena: 523

Pakiet dedykowany do silników benzynowych, wysokoprężnych oraz pojazdów hybrydowych, w których występuję zużycie oleju mniejsze niż 0,5l na 1000km!

Nadmierne spalanie oleju jest wynikiem zablokowanych pierścieni uszczelniających cylindry. Z powodu źle działających wtryskiwaczy część niespalonego paliwa zamienia się w nagar odkładający się w rowkach pierścieni uszczelniających cylindry. To powoduje przedmuchy spalin w głąb układu olejowego. Zabrudzone i zablokowane częściowo pierścienie olejowe i zgarniające powodują przedostawanie się oleju do komór spalania. Drugim powodem usterki mogą być stwardniałe uszczelniacze zaworowe oraz inne uszczelki gumowe. W takim przypadku należy je zregenerować poprzez wlanie do nowego oleju Forte Seal Conditioner.

Zamów

Profilaktyka Forté- czyszczenie układu paliwowego, pierścieni i katalizatora w silniku benzynowym

facebook ra-v auto serwis jelenia góra Zobacz na Youtube

Cena: 188

Oczyszczanie układu zasilania jest jedną z najistotniejszych czynności profilaktycznych. Pakiet służy do przewrócenia czystości nominalnej:

  • Wtryskiwaczom i pompom paliwowym,
  • Przewodom paliwowym i bakowi,
  • Komorom spalania i denkom tłoków,
  • Rowkom i pierścieniom uszczelniającym cylindry,
  • Katalizatorowi i sondzie lambda

 Rekomendujemy dla silników z wtryskiem bezpośrednim (DI) pakiet: Oczyszczanie silników benzynowych DI typu FSI THP i innych.

Czyste wtryskiwacze dozując w prawidłowy sposób benzynę gwarantują optymalny skład mieszanki paliwowo - powietrznej, co przekłada się na oszczędności w postaci mniejszego spalania.

Zamów

Forté Moto Power I. Oczyszcza wtryskiwacze i dysze w gaźnikach, zbiornik i układ zasilania w silnikach motocyklowych, atv itd

Cena: 68

Oczyszcza wtryskiwacze i dysze w gaźnikach w silnikach motocyklowych i zaburtowych.

Jest złożoną mieszanką rozpuszczalników połączonych z substancjami aktywnymi powierzchniowo i środkami wiążącymi chemicznie. Rozpuszcza osady gromadzące się w układach paliwowych.

Stosowany zgodnie z zaleceniami zapewnia następujące korzyści:

  • Usuwa osady z dysz, dysz kalibrowanych oraz iglic wtryskiwaczy.
  • Rozpuszcza smołę, lak oraz żywicę w całym układzie paliwowym.
  • Stabilizuje paliwa mieszane z alkoholem.
  • Poprawia reakcję na przepustnicę
  • Poprawia smarowanie górnej części cylindra
  • Neutralizuje kwasy wytwarzane w procesie starzenia się i oksydacji paliwa.
  • Zmniejsza tarcie w układzie paliwowym.
  • Obniża zużycie paliwa i polepsza sprawność silnika.

Do maksymalnie 25 l. benzyny dodaj Moto Power I.

Wyjeździj paliwo z baku do rezerwy. Zalecamy w tym czasie wykonać ok 100 km. z prędkościami autostradowymi.

Zamów

Forté Fuel System Cleaner Advanced. Czyszczenie układu paliwowego w silnikach benzynowych

Cena: 99

Czyszczenie wtryskiwaczy rozwiązuje problemy z EGR. Dzięki temu usunięty zostaje lak z wtryskiwaczy i całego układu paliwowego, a także z rowków i pierścieni uszczelniających cylindry w komorach spalania w samochodach z silnikiem benzynowym.

 

 

Preparat jest wysoce skuteczny i w 100% bezpieczny dla układu paliwowego.

 

Środek Forté Fuel System Cleaner Advanced jest złożoną mieszanką odpowiednio dobranych rozpuszczalników. Działają one w połączeniu z substancjami aktywnymi powierzchniowo oraz środkami wiążącymi. Ich połączony wpływ umożliwia rozpuszczenie osadów wytrącających się w układach paliwowych.

Zamów

Forté Pakiet naprawczy-silnik benzynowy – spalanie oleju – uszczelniacze zaworowe – wtrysk pośredni

Cena: 612

Nadmierne spalanie oleju jest wynikiem zablokowanych pierścieni uszczelniających cylindry. Z powodu źle działających wtryskiwaczy część niespalonego paliwa zamienia się w nagar odkładający się w rowkach pierścieni uszczelniających cylindry. To powoduje przedmuchy spalin w głąb układu olejowego. Zabrudzone i zablokowane częściowo pierścienie olejowe i zgarniające powodują przedostawanie się oleju do komór spalania. Drugim powodem usterki mogą być stwardniałe uszczelniacze zaworowe oraz inne uszczelki gumowe. W takim przypadku należy je zregenerować poprzez wlanie do nowego oleju Forte Seal Conditioner. Aby „doszczelnić” silnik poprzez zwiększenie lepkości (nie gęstości) oleju stosujemy preparat Oil Fortifier.

Zawartość pakietu:

1x Fuel System Cleaner Advanced
1x Fuel & Emission Improver
1x Oil Fortifier
2x New Generation Motor Flush
1x Seal Conditioner
1x Top End Treatment

Zamów

Forté Fuel & Emission Improver. Czyszczenie katalizatora, sondy lambda, filtra GPF i pierścieni uszczelniających w silnikach benzynowych

Cena: 89

Zapewnia czyszczenie pierścieni i rowków uszczelniających cylindry, zaworów, komór spalania, katalizatora sondy lambda i filtra GPF w silnikach benzynowych.

Jest wielofunkcyjnym produktem do zastosowań w benzynowych systemach paliwowych. Prawidłowo stosowany zapewni następujące korzyści:

  • Zwiększa smarowność dla pomp wysokociśnieniowych i wtryskiwaczy paliwa.
  • Chroni przed korozją spowodowaną kwasami utworzonymi przez bioetanol (E20).
  • Zmniejsza tendencję do LSPI (przedwczesnego zapłonu przy niskich prędkościach obrotowych
        silnika) poprzez poprawę składu mieszanki.
  • Przeciwdziała utlenianiu się paliwa, szczególnie w okresie dłuższych przestojów.
  • Pozbawia system paliwowy wody zgromadzonej w wyniku kondensacji.
  • Obniża zużycie paliwa i poprawia jakość spalin.

Zamów

Forte Profilaktyka podstawowy pakiet do silnika benzynowego co 15 tys. km

Cena: 299

Minimalny pakiet do profilaktyki silnika benzynowego, zakłada oczyszczanie i konserwację układów zasilania, pierścieni uszczelniających oraz układu olejowego.

W celu udowodnienia bezpieczeństwa stosowania naszej płukanki New Generation Motor Flush zleciliśmy niezależne badanie laboratoryjne mieszaniny preparatu z olejem silnikowym. Wynika z niego, że ilość dodatków przeciwzużyciowych AW dla samego oleju oraz dla mieszaniny jest praktycznie taka sama. Ponadto znacznie wzrosła ilość dodatków przeciwzatarciowych EP, dzięki czemu nie ma ryzyka wystąpienia suchego tarcia po zastosowaniu naszej płukanki.

Forte- badanie laboratoryjne New Generation Motor Flush

W skład zestawu wchodzą:

1x Fuel System Cleaner Advanced

1x Top End Treatment

1x New Generation Motor Flush

Zamów

Forté Pakiet minimalny na zapieczone pierścienie tłokowe

Cena: 494

Pakiet przeznaczony do silników benzynowych, wysokoprężnych oraz hybrydowych.

Służy do odblokowywania zapieczonych pierścieni tłokowych bez ich demontażu.

Uwaga! Przed czyszczeniem, po odkręceniu świec zapłonowych/żarowych, należy :

  1. Podawać na każdy tłok Forté Air Intake & Valve Cleaner przez ok 3 sek.
  2. Obrócić ręcznie wałem korbowym w celu rozprowadzenia produktu po cylindrach.
  3. Odczekać 15 min. i powtórzyć procedurę w sumie 4 razy.
  4. Zostawić preparat na 12 godzin w celu całkowitego rozmiękczenia nagaru.
  5. Po 12 godzinach należy użyć rozrusznika oraz sprężonego powietrza i dokładnie wydmuchać pozostałości cieczy z tłoków.
  6. Zamontować świece i kontynuować czyszczenie przy pomocy Forté Motor Flush New Generation.

Zamów

Forté Pakiet olejowy naprawczy – uszczelniacze zaworowe

Cena: 404

Wymiana oleju bez wcześniejszego oczyszczenia układu jest błędem ze względu na poniższe fakty:

  • Aż 15 % starego oleju pozostaje w układzie, co znacznie osłabia działanie pakietu dodatków znajdujących się w każdym oleju
  • Jeżdżąc autem w trybie miejskim silnik rzadko uzyskuje temperaturę pracy, która uaktywnia wszystkie dodatki olejowe czyszczące system olejowy
  • Zanieczyszczony silnik ma większe opory wewnętrzne, powodując straty paliwa i szybsze zużywanie się elementów układu (panewki, pierścienie, turbina)

Dlatego przed wymianą oleju należy wlać 2x New Generation Motor Flush do starego oleju, przejechać na niskich obrotach ok 30-50 km, wymienić olej i do nowego wlać dodatek doczyszczający 1x Top End Treatment. Zalecamy również raz na 100 tys. km dodać do nowego oleju 1x Seal Conditioner, który spowoduje uelastycznienie wszystkich gumowych uszczelnień w silniku, włącznie z uszczelniaczami zaworowymi.

W celu udowodnienia bezpieczeństwa stosowania naszej płukanki New Generation Motor Flush zleciliśmy niezależne badanie laboratoryjne mieszaniny preparatu z olejem silnikowym. Wynika z niego, że ilość dodatków przeciwzużyciowych AW dla samego oleju oraz dla mieszaniny jest praktycznie taka sama. Ponadto znacznie wzrosła ilość dodatków przeciwzatarciowych EP, dzięki czemu nie ma ryzyka wystąpienia suchego tarcia po zastosowaniu naszej płukanki.

Zawartość pakietu:
1x Top End Treatment
2x New Generation Motor Flush
1x Seal Conditioner

Zamów

Forté Oil Fortifier - Wzrost kompresji i mocy silnika

Cena: 119

Produkt został stworzony zgodnie z najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie technologii olejów silnikowych. Setki kilometrów jazd próbnych podczas wykonywania testów na wielu różnych silnikach udowodniły, że produkt ten przyczynia się w znacznym stopniu do przywrócenia sprawności silnika. Rezultatem jego zastosowania jest przedłużenie okresu eksploatacji jednostki poza moment, w którym w normalnych warunkach wymagane są duże naprawy lub remonty.

Zamów

Pakiet do profilaktyki Forté w silniku benzynowym DI np. FSI

Cena: 399

Pakiet służy do utrzymania czystości silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa (DI) np. FSI

Zapewnia usunięcie usterki wypadania zapłonów, nadmiernego spalania oleju, utraty mocy i momentu obrotowego. Procedurę profilaktyki Forté należy stosować raz na 15 tys. km , przy każdej wymianie oleju. Ponadto raz na 30 tys. km zalecamy dodatkowo dołączyć oczyszczanie kolektora i zaworów ssących przy pomocy Forté Air Intake & Valve Cleaner. W silnikach benzynowych z wtryskiem bezpośrednim (DI) dochodzi do usterek: wypadania zapłonów i nadmiernego spalania oleju.
 

W skład zestawu wchodzą:

1x Fuel System Cleaner Advanced

1x Fuel & Emission Improver

1x Top End Treatment

1x New Generation Motor Flush

 

Zamów

Forté Pakiet naprawczy pobór oleju mniejszy niż 0,5l/1000 km

Cena: 523

Pakiet dedykowany do silników benzynowych, wysokoprężnych oraz pojazdów hybrydowych, w których występuję zużycie oleju mniejsze niż 0,5l na 1000km!

Nadmierne spalanie oleju jest wynikiem zablokowanych pierścieni uszczelniających cylindry. Z powodu źle działających wtryskiwaczy część niespalonego paliwa zamienia się w nagar odkładający się w rowkach pierścieni uszczelniających cylindry. To powoduje przedmuchy spalin w głąb układu olejowego. Zabrudzone i zablokowane częściowo pierścienie olejowe i zgarniające powodują przedostawanie się oleju do komór spalania. Drugim powodem usterki mogą być stwardniałe uszczelniacze zaworowe oraz inne uszczelki gumowe. W takim przypadku należy je zregenerować poprzez wlanie do nowego oleju Forte Seal Conditioner.

Zawartość pakietu:

2x New Generation Motor Flush
1x Top End Treatment
1x Oil Fortifier
1x Seal Conditioner

Zamów

Kompleksowy pakiet serwisowy Forté – Motocykle, Skutery, Łodzie

Cena: 449

Kompleksowy pakiet początkowy do serwisowania motocykli, skuterów, łodzi, silników zaburtowych, kosiarek etc, które wcześniej nie były czyszczone lub były użytkowane powyżej 3 lat. Zestaw przeznaczony jest zarówno do silników gaźnikowych jak i wyposażonych we wtrysk paliwa.

Pakiet ma zastosowanie w przypadku pierwszego czyszczenia, a także gdy awaria już wystąpiła.

Zawartość pakietu:

1x Moto Power I
1x Moto Power II
1x New Generation Motor Flush
1x Top End Treatment
1x Seal Conditioner

Zamów

Forté Pakiet olejowy

Cena: 315

Wymiana oleju bez wcześniejszego oczyszczenia układu jest błędem ze względu na poniższe fakty:

  • Aż 15 % starego oleju pozostaje w układzie, co znacznie osłabia działanie pakietu dodatków znajdujących się w każdym oleju
  • Jeżdżąc autem w trybie miejskim silnik rzadko uzyskuje temperaturę pracy, która uaktywnia wszystkie dodatki olejowe czyszczące system olejowy
  • Zanieczyszczony silnik ma większe opory wewnętrzne, powodując straty paliwa i szybsze zużywanie się elementów układu (panewki, pierścienie, turbina)
Zawartość pakietu:

1x Top End Treatment
1x New Generation Motor Flush
1x Seal Conditioner

Zamów

Forté Top End Treatment - Czyszczenie systemu smarowania

Czyszczenie systemu smarowania Top End Treatment obniża spalanie oleju. Preparat został stworzony zgodnie z najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie technologii olejów silnikowych, a jego możliwości w zakresie oczyszczania zostały potwierdzone tysiącami kilometrów testowych jazd próbnych.

Zamów

Forté Pakiet naprawczy-silnik benzynowy – spalanie oleju – wtrysk pośredni

Cena: 612

Nadmierne spalanie oleju jest wynikiem zablokowanych pierścieni uszczelniających cylindry. Z powodu źle działających wtryskiwaczy część niespalonego paliwa zamienia się w nagar odkładający się w rowkach pierścieni uszczelniających cylindry. To powoduje przedmuchy spalin w głąb układu olejowego. Zabrudzone i zablokowane częściowo pierścienie olejowe i zgarniające powodują przedostawanie się oleju do komór spalania. Drugim powodem usterki mogą być stwardniałe uszczelniacze zaworowe oraz inne uszczelki gumowe. W takim przypadku należy je zregenerować poprzez wlanie do nowego oleju Forte Seal Conditioner. Aby "doszczelnić" silnik poprzez zwiększenie lepkości (nie gęstości) oleju stosujemy preparat Oil Fortifier.

Zawartość pakietu:

1x Fuel System Cleaner Advanced
1x Fuel & Emission Improver
1x Oil Fortifier
2x New Generation Motor Flush
1x Top End Treatment

Zamów

Forté Seal Conditioner - Uelastycznia gumowe uszczelki w silniku

Cena: 99

Seal Conditioner uelastycznia gumowe uszczelki w silnikach samochodowych, skrzyniach biegów, mechanizmach różnicowych, wszędzie tam, gdzie występują wycieki oleju.

Jest syntetycznym preparatem pielęgnującym przywracającym elastyczność i przedłużającym żywotność stwardniałym uszczelkom.

Zamów

Coroczny pakiet serwisowy Forté - Motocykle, Skutery, Łodzie

Cena: 279

Czy wiesz że?

Podczas każdego serwisu olejowego w silniku pozostaje aż 15% starego brudnego oleju. Bez oczyszczenia układu smarowania świeży olej szybciej traci swoje właściwości, niż powinien. Nieświadomy użytkownik kontynuuje eksploatację pojazdu nie zdając sobie sprawy, że olej nie chroni już silnika w optymalny sposób, w konsekwencji następuje jego szybsze zużycie.

Obecny skład paliw z bio komponentami powoduje powstawanie nagaru i laku w komorze spalania oraz na końcówkach wtryskiwaczy, korozję w układzie paliwowym a także przedmuchy gazów spalinowych do układu smarowania.

Zanieczyszczenia wraz z oparami olejowymi przedostają się do dolotu za pośrednictwem odmy, a następnie do komory spalania.

Jakie są tego konsekwencje?

1. Nierówna praca silnika

2. Przerywanie silnika w różnym zakresie obrotów

3. Nadmierne spalanie oleju

4. Nadmiernie zadymienie

5. Problemy z rozruchem silnika

6. Zwiększone zużycie paliwa

7. Mniejsza moc i moment obrotowy

8. Szybsze zużycie silnika i skrzyni biegów

8. Problemy ze zmianą biegów

9. Szybsze zużycie "mokrego" sprzęgła

i inne.

Aby przeciwdziałać temu zjawisku należy podczas każdego serwisu olejowego zastosować płukanie układu smarowania naszym preparatem New Generation Motor Flush. Bazą tego produktu jest olej syntetyczny (nie rozpuszczalnik), który nie zmienia właściwości ciernych oleju silnikowego, a co za tym idzie jest w pełni bezpieczny dla jednostki napędowej (wyposażonej w tzw. "mokre sprzęgło").

W celu udowodnienia bezpieczeństwa stosowania naszej płukanki New Generation Motor Flush zleciliśmy niezależne badanie laboratoryjne mieszaniny preparatu z olejem silnikowym. Wynika z niego, że ilość dodatków przeciwzużyciowych AW dla samego oleju oraz dla mieszaniny jest praktycznie taka sama. Ponadto znacznie wzrosła ilość dodatków przeciwzatarciowych EP, dzięki czemu nie ma ryzyka wystąpienia suchego tarcia po zastosowaniu naszej płukanki.

Zamów

Forté Air Intake & Valve Cleaner. Czyszczenie pierścieni kolektora i zaworów ssących

Cena: 189

Forté Air Intake & Valve Cleaner usunie nagar z zaworów i kolektorów ssących w silnikach benzynowych oraz wysokoprężnych. Stosowany zgodnie z instrukcją, dostarcza następujących korzyści:

  • czyści wewnętrzne kanały kolektora ssącego
  • czyści  grzybki i trzony zaworów ssących
  • czyści  komory spalania i denka tłoków
  • czyści  zawory wydechowe
  • czyści rowki i pierścienie tłokowe

Usterki pracy silnika takie jak:

  • nierówna praca i zakłócenia w pracy podczas przyspieszania począwszy od wolnych obrotów,
  • nierówna praca zimnego silnika.
  • nierówna praca i wypadanie zapłonów podczas jazdy. Kod domyślny usterki - błąd zapłonu,
  • detonacje, zły skład mieszanki

można usunąć stosując Forté Air Intake & Valve Cleaner. Dla długotrwałego efektu należy ten preparat zastosować w ramach specjalnej procedury Forté, przeznaczonej do silników benzynowych lub wysokoprężnych.

Forté Air Intake & Valve Cleaner  jest środkiem wielofunkcyjnym,  przeznaczonym do stosowania w silnikach benzynowych oraz wysokoprężnych.

Przywraca sprawność i efektywność pracy silnika.

Zamów

Forté Pakiet naprawczy-silnik benzynowy – spalanie oleju - uszczelniacze zaworowe – wtrysk pośredni

Cena: 711

Nadmierne spalanie oleju jest wynikiem zablokowanych pierścieni uszczelniających cylindry. Z powodu źle działających wtryskiwaczy część niespalonego paliwa zamienia się w nagar odkładający się w rowkach pierścieni uszczelniających cylindry. To powoduje przedmuchy spalin w głąb układu olejowego. Zabrudzone i zablokowane częściowo pierścienie olejowe i zgarniające powodują przedostawanie się oleju do komór spalania. Drugim powodem usterki mogą być stwardniałe uszczelniacze zaworowe oraz inne uszczelki gumowe. W takim przypadku należy je zregenerować poprzez wlanie do nowego oleju Forte Seal Conditioner. Aby „doszczelnić” silnik poprzez zwiększenie lepkości (nie gęstości) oleju stosujemy preparat Oil Fortifier.

Zawartość pakietu:

1x Fuel System Cleaner Advanced
1x Fuel & Emission Improver
1x Oil Fortifier
2x New Generation Motor Flush
1x Seal Conditioner
1x Top End Treatment

Zamów

Najlepszy pakiet Forté do układu paliwowego – Motocykle, Skutery, Łodzie

facebook ra-v auto serwis jelenia góra Zobacz na Youtube

Cena: 136

Do maksymalnie 25 l. benzyny dodaj Moto Power I Moto Power II.

Wyjeździj paliwo z baku do rezerwy. Zalecamy w tym czasie wykonać ok 100 km. z prędkościami autostradowymi.

Preparaty te oczyszczą układ paliwowy, bak, przewody, gaźnik/wtryskiwacze i komorę spalania. Przeciwdziałają korozji, neutralizują kwasy powstające w paliwie. Zmniejszą ilość osadów na zaworach dolotowych i wydechowych, w komorach spalania oraz w rowkach pierścieniowych tłoków. Ułatwią smarowanie górnej części cylindra. Zapobiegną przedwczesnemu zużyciu wtryskiwaczy i pompy paliwowej.

Obydwa preparaty należy dodać do baku (maks. 25 l) i wyjeździć paliwo do rezerwy.

Czysty Silnik Działa Lepiej!

Zamów

Pakiet naprawczo-profilaktyczny – zła praca wtryskiwaczy Diesla

Cena: 188

Pakiet Forté służy do czyszczenia całego układu zasilania silnika (bak, przewody, regulator ciśnienia, pompy paliwa, wtryskiwacze). Oczyszcza również rowki i pierścienie uszczelniające cylindry.

Dzięki tej procedurze usprawnisz działanie wtryskiwaczy i w bezpieczny sposób usuniesz usterkę spowodowaną ich zanieczyszczeniem.

Zamów

Forté Pakiet naprawczy-silnik benzynowy – średnie spalanie oleju ok. – 0,5 l /1000km

Cena: 493

Pakiet służy do oczyszczenia podzespołów silnika, w tym zapewnia czyszczenie wtryskiwaczy. Po wykonaniu procedur zostanie usunięta usterka nadmiernego spalania oleju, wzrośnie moc i powróci optymalna praca silnika.

Nadmierne spalanie oleju jest wynikiem zablokowanych pierścieni uszczelniających cylindry. Z powodu źle działających wtryskiwaczy część niespalonego paliwa zamienia się w nagar odkładający się w rowkach pierścieni uszczelniających cylindry. To powoduje przedmuchy spalin w głąb układu olejowego. Zabrudzone i zablokowane częściowo pierścienie olejowe i zgarniające powodują przedostawanie się oleju do komór spalania. Drugim powodem usterki mogą być stwardniałe uszczelniacze zaworowe oraz inne uszczelki gumowe. W takim przypadku należy je zregenerować poprzez wlanie do nowego oleju Forté Seal Conditioner.
 

W skład zestawu wchodzą:

1x Top End Treatment

2x New Generation Motor Flush

1x Fuel System Cleaner Advanced

1x Fuel & Emission Improver

Zamów

Forté Podstawowy pakiet olejowy

Cena: 216

Pakiet jest przeznaczony do oczyszczenia układu smarowania w pojazdach z niskim przebiegiem lub czyszczonych regularnie preparatami Forté.

Wymiana oleju bez wcześniejszego oczyszczenia układu jest błędem ze względu na poniższe fakty:

  • Aż 15 % starego oleju pozostaje w układzie, co znacznie osłabia działanie pakietu dodatków znajdujących się w każdym oleju
  • Jeżdżąc autem w trybie miejskim silnik rzadko uzyskuje temperaturę pracy, która uaktywnia wszystkie dodatki olejowe czyszczące system olejowy
  • Zanieczyszczony silnik ma większe opory wewnętrzne, powodując straty paliwa i szybsze zużywanie się elementów układu (panewki, pierścienie, turbina)

Jeżeli układ olejowy jest regularnie oczyszczany preparatami  Forté lub przebieg pojazdu jest niewielki, przed wymianą oleju wlać 1New Generation Motor Flush do starego oleju, przejechać na niskich obrotach ok 50 km, wymienić olej i do nowego wlać dodatek doczyszczający i zapobiegający tworzeniu się laku 1x Top End Treatment.

Zalecamy również raz na 100 tys. km dodać do nowego oleju 1 x Forté Seal Conditioner, który spowoduje uelastycznienie wszystkich gumowych uszczelnień w silniku, włącznie z uszczelniaczami zaworowymi.

W celu udowodnienia bezpieczeństwa stosowania naszej płukanki New Generation Motor Flush zleciliśmy niezależne badanie laboratoryjne mieszaniny preparatu z olejem silnikowym. Wynika z niego, że ilość dodatków przeciwzużyciowych AW dla samego oleju oraz dla mieszaniny jest praktycznie taka sama. Ponadto znacznie wzrosła ilość dodatków przeciwzatarciowych EP, dzięki czemu nie ma ryzyka wystąpienia suchego tarcia po zastosowaniu naszej płukanki

Zamów

Wyślij zamówienie

(*) - Fill required fields

Umów wizytę:

+48 607 895 260

Sprawdź naszą lokalizację

Ra-V Auto Serwis Jelenia Góra

© 2024 Ra-V Auto Serwis Jelenia Góra - wszystkie prawa zastrzeżone.

strony internetowe dla firm Jelenia Góra, Wrocław, Karpacz, Szklarska Poręba