Cena: 89 zł
New Generation Motor Flush oczyści układ smarowania z nagaru i czarnego osadu, a także odblokuje zapieczone pierścienie.
Jest powszechnie stosowany w serwisach ASO jak i niezależnych warsztatach.
ZamówCena: 682 zł
Należy wykonać następujące procedury:
1. wyczyścić układ zasilania paliwa, w tym zapewnić czyszczenie wtryskiwaczy, a także rowków i pierścieni uszczelniających cylindry
2. wyczyścić układ olejowy
3. oczyścić zawory i kolektor ssący
4. wymienić olej i filtr
5. dolać dodatek do nowego oleju
Pakiet służy do oczyszczenia podzespołów silnika. Wykonanie opisanej w instrukcji procedury pozwoli usunąć usterki takie jak: wypadanie zapłonów, brak mocy, nadmierne spalanie oleju. Silnik odzyska optymalne parametry pracy, wzrośnie moc i moment obrotowy silnika aż o 15 %. Dla uzyskania długotrwałych efektów zaleca się wykonanie procedury profilaktycznej Forté przy każdej wymianie oleju, co 15 tyś. km.
Oczyszczanie układu zasilania jest jedną z najistotniejszych czynności profilaktycznych. Pakiet służy do przewrócenia czystości nominalnej:
Cena: 68 zł
Zapewnia czyszczenie pierścieni uszczelniających cylindry w motocyklach i silnikach zaburtowych. Jest wielofunkcyjnym środkiem dodawanym do benzyny w zbiornikach motocykli.
Dolany do zbiornika motocykla i stosowany zgodnie z zaleceniami zapewnia następujące korzyści:
Dodaj preparat do maksymalnie 25l benzyny i wyjeździj paliwo do rezerwy. W tym czasie zalecamy wykonać ok 100 km jazdy z prędkościami autostradowymi.
Jeśli zamierzasz zostawić pojazd na dłuższy czas bez uruchamiania silnika (np. zimowanie motocykla czy skutera wodnego) to koniecznie profilaktycznie dolej Forté Moto Power II do pełnego baku (najlepiej uruchom silnik i pozwól mu chwilę popracować, aby środek rozprowadził się po całym układzie).
ZamówCena: 424 zł
Pakiet służy do usprawnienia pracy wtryskiwaczy, oczyszczania zmiennej geometrii turbosprężarki (VTG), filtra cząstek stałych DPF/FAP oraz podniesienia kompresji w cylindrach.
Wszystkie produkty jednocześnie należy wlać do zbiornika pojazdu i uzupełnić bak ON do maksymalnego poziomu. Następnie należy wyjeździć paliwo do poziomu rezerwy, w między czasie wykonując trasę nie krótszą niż 100 km (ciągła jazda).
Cena: 352 zł
Rozszerzony pakiet serwisowy do motocykli, skuterów, łodzi, silników zaburtowych, kosiarek etc, które wcześniej były już czyszczone preparatami Forté lub nie są starsze niż 3 lata. Zestaw przeznaczony jest zarówno do silników gaźnikowych jak i wyposażonych we wtrysk paliwa.
Do corocznego pakietu serwisowego został dodany preparat Moto Power II.
Pakiet ma zastosowanie podczas corocznej wymiany oleju.
Zawartość pakietu:
1x Moto Power I
1x Moto Power II
1x New Generation Motor Flush
1x Top End Treatment
Cena: 299 zł
Pakiet jest przeznaczony do oczyszczenia układu smarowania w autach powyżej 100 tys.km. przebiegu, który nigdy wcześniej nie był czyszczonych.
Dlatego, jeżeli układ nigdy nie był czyszczony, a dodatkowo obecny przebieg to ponad 100 tys. km. należy przed wiosenną wymianą oleju wlać 2x New Generation Motor Flush do starego oleju, przejechać na niskich obrotach ok 50 km, wymienić olej i do nowego wlać dodatek doczyszczający 1x Top End Treatment.
Zalecamy również raz na 100 tys. km dodać do nowego oleju 1 x Forté Seal Conditioner, który spowoduje uelastycznienie wszystkich gumowych uszczelnień w silniku, włącznie z uszczelniaczami zaworowymi.
ZamówCena: 89 zł
Zapewnia czyszczenie pierścieni i rowków uszczelniających cylindry, zaworów, komór spalania, katalizatora sondy lambda i filtra GPF w silnikach benzynowych.
Jest wielofunkcyjnym produktem do zastosowań w benzynowych systemach paliwowych. Prawidłowo stosowany zapewni następujące korzyści:
Cena: 801 zł
Zestaw służy do oczyszczenia wszystkich pierścieni oraz układu zasilania, włącznie z wtryskiwaczami. Dzięki temu silnik będzie spalał przynajmniej o 50 % mniej oleju, o ile nie doszło do jego mechanicznego zużycia.
W celu usunięcia usterki należy oczyścić układ olejowy, pierścienie oraz cały układ zasilania. Czyszczenie wtryskiwaczy jest jedną z najważniejszych czynności w tej procedurze, ponieważ eliminuje przyczynę tej usterki.
W celu udowodnienia bezpieczeństwa stosowania naszej płukanki New Generation Motor Flush zleciliśmy niezależne badanie laboratoryjne mieszaniny preparatu z olejem silnikowym. Wynika z niego, że ilość dodatków przeciwzużyciowych AW dla samego oleju oraz dla mieszaniny jest praktycznie taka sama. Ponadto znacznie wzrosła ilość dodatków przeciwzatarciowych EP, dzięki czemu nie ma ryzyka wystąpienia suchego tarcia po zastosowaniu naszej płukanki.
ZamówCena: 127 zł
Forté New Generation Motor Flush jest przeznaczony do czyszczenia układu olejowego z nagaru (odblokowuje zapieczone pierścienie) i osadów.
Gwarantuje 100% bezpieczeństwa dla twojego silnika (przy stosowaniu się do zaleceń producenta). Spełnia normy olejowe API, ACEA i ILSAC.
Cena: 358 zł
Usterka:
Filtr cząstek stałych jest całkowicie zablokowany lub regeneracja jest nie możliwa.
Sposób postępowania:
1. Zdemontować filtr i umieścić go pionowo w kuwecie, wylotem do góry Do wylotu wprowadzić 2 x Forté Air Intake & Valve Cleaner. Po przekształceniu piany w płyn, monolit filtra razem z zanieczyszczeniami (sadza, popiół), będą stopniowo nasączane preparatem.
2. Pozostawić preparat w filtrze na min. 1 godzinę, w celu reakcji z zanieczyszczeniami. Do wylotu filtra wlać 3 litry gorącej wody, w celu przepłukania zaabsorbowanych zanieczyszczeń przez preparaty
3. Zanieczyszczenia zaczną wypływać stopniowo. Najpierw w postaci ciemnego płynu, rozpuszczonej sadzy,
następnie szarego pochłoniętego popiołu.
4. Przepłukiwać filtr najlepiej gorącą woda, do momentu aż wypływająca woda będzie zupełnie czysta.
5. Wysuszyć filtr wydmuchując pozostały płyn sprężonym powietrzem.
6. Zamontować filtr do samochodu.
7. Zresetować system regeneracji i wykasować błędy domyślne w komputerze pokładowym.
8. Uruchomić silnik i rozgrzać go do momentu gdy płyn chłodniczy osiągnie temperaturę 80 st. C. Uwaga na początku będzie wydobywało się z rury wydechowej dużo pary wodnej z mokrego filtra DPF.
9. Zalecamy dodatkowo wymusić przy użyciu urządzenia diagnostycznego, wypalanie filtra.
10. Wykonać jazdę testową na odcinku 30 km.
Cena: 404 zł
Wymiana oleju bez wcześniejszego oczyszczenia układu jest błędem ze względu na poniższe fakty:
W skład zestawu wchodzą:
ZamówCena: 523 zł
Pakiet dedykowany do silników benzynowych, wysokoprężnych oraz pojazdów hybrydowych, w których występuję zużycie oleju mniejsze niż 0,5l na 1000km!
Nadmierne spalanie oleju jest wynikiem zablokowanych pierścieni uszczelniających cylindry. Z powodu źle działających wtryskiwaczy część niespalonego paliwa zamienia się w nagar odkładający się w rowkach pierścieni uszczelniających cylindry. To powoduje przedmuchy spalin w głąb układu olejowego. Zabrudzone i zablokowane częściowo pierścienie olejowe i zgarniające powodują przedostawanie się oleju do komór spalania. Drugim powodem usterki mogą być stwardniałe uszczelniacze zaworowe oraz inne uszczelki gumowe. W takim przypadku należy je zregenerować poprzez wlanie do nowego oleju Forte Seal Conditioner.
Cena: 188 zł
Oczyszczanie układu zasilania jest jedną z najistotniejszych czynności profilaktycznych. Pakiet służy do przewrócenia czystości nominalnej:
Rekomendujemy dla silników z wtryskiem bezpośrednim (DI) pakiet: Oczyszczanie silników benzynowych DI typu FSI THP i innych.
Czyste wtryskiwacze dozując w prawidłowy sposób benzynę gwarantują optymalny skład mieszanki paliwowo - powietrznej, co przekłada się na oszczędności w postaci mniejszego spalania.
ZamówCena: 68 zł
Oczyszcza wtryskiwacze i dysze w gaźnikach w silnikach motocyklowych i zaburtowych.
Jest złożoną mieszanką rozpuszczalników połączonych z substancjami aktywnymi powierzchniowo i środkami wiążącymi chemicznie. Rozpuszcza osady gromadzące się w układach paliwowych.
Stosowany zgodnie z zaleceniami zapewnia następujące korzyści:
Do maksymalnie 25 l. benzyny dodaj Moto Power I.
Wyjeździj paliwo z baku do rezerwy. Zalecamy w tym czasie wykonać ok 100 km. z prędkościami autostradowymi.
ZamówCena: 99 zł
Czyszczenie wtryskiwaczy rozwiązuje problemy z EGR. Dzięki temu usunięty zostaje lak z wtryskiwaczy i całego układu paliwowego, a także z rowków i pierścieni uszczelniających cylindry w komorach spalania w samochodach z silnikiem benzynowym.
Środek Forté Fuel System Cleaner Advanced jest złożoną mieszanką odpowiednio dobranych rozpuszczalników. Działają one w połączeniu z substancjami aktywnymi powierzchniowo oraz środkami wiążącymi. Ich połączony wpływ umożliwia rozpuszczenie osadów wytrącających się w układach paliwowych.
ZamówCena: 612 zł
Nadmierne spalanie oleju jest wynikiem zablokowanych pierścieni uszczelniających cylindry. Z powodu źle działających wtryskiwaczy część niespalonego paliwa zamienia się w nagar odkładający się w rowkach pierścieni uszczelniających cylindry. To powoduje przedmuchy spalin w głąb układu olejowego. Zabrudzone i zablokowane częściowo pierścienie olejowe i zgarniające powodują przedostawanie się oleju do komór spalania. Drugim powodem usterki mogą być stwardniałe uszczelniacze zaworowe oraz inne uszczelki gumowe. W takim przypadku należy je zregenerować poprzez wlanie do nowego oleju Forte Seal Conditioner. Aby „doszczelnić” silnik poprzez zwiększenie lepkości (nie gęstości) oleju stosujemy preparat Oil Fortifier.
Zawartość pakietu:
1x Fuel System Cleaner Advanced
1x Fuel & Emission Improver
1x Oil Fortifier
2x New Generation Motor Flush
1x Seal Conditioner
1x Top End Treatment
Cena: 89 zł
Zapewnia czyszczenie pierścieni i rowków uszczelniających cylindry, zaworów, komór spalania, katalizatora sondy lambda i filtra GPF w silnikach benzynowych.
Jest wielofunkcyjnym produktem do zastosowań w benzynowych systemach paliwowych. Prawidłowo stosowany zapewni następujące korzyści:
Cena: 299 zł
Minimalny pakiet do profilaktyki silnika benzynowego, zakłada oczyszczanie i konserwację układów zasilania, pierścieni uszczelniających oraz układu olejowego.
W celu udowodnienia bezpieczeństwa stosowania naszej płukanki New Generation Motor Flush zleciliśmy niezależne badanie laboratoryjne mieszaniny preparatu z olejem silnikowym. Wynika z niego, że ilość dodatków przeciwzużyciowych AW dla samego oleju oraz dla mieszaniny jest praktycznie taka sama. Ponadto znacznie wzrosła ilość dodatków przeciwzatarciowych EP, dzięki czemu nie ma ryzyka wystąpienia suchego tarcia po zastosowaniu naszej płukanki.
Forte- badanie laboratoryjne New Generation Motor Flush
W skład zestawu wchodzą:
1x Fuel System Cleaner Advanced
ZamówCena: 494 zł
Pakiet przeznaczony do silników benzynowych, wysokoprężnych oraz hybrydowych.
Służy do odblokowywania zapieczonych pierścieni tłokowych bez ich demontażu.
Uwaga! Przed czyszczeniem, po odkręceniu świec zapłonowych/żarowych, należy :
Cena: 404 zł
Wymiana oleju bez wcześniejszego oczyszczenia układu jest błędem ze względu na poniższe fakty:
Dlatego przed wymianą oleju należy wlać 2x New Generation Motor Flush do starego oleju, przejechać na niskich obrotach ok 30-50 km, wymienić olej i do nowego wlać dodatek doczyszczający 1x Top End Treatment. Zalecamy również raz na 100 tys. km dodać do nowego oleju 1x Seal Conditioner, który spowoduje uelastycznienie wszystkich gumowych uszczelnień w silniku, włącznie z uszczelniaczami zaworowymi.
W celu udowodnienia bezpieczeństwa stosowania naszej płukanki New Generation Motor Flush zleciliśmy niezależne badanie laboratoryjne mieszaniny preparatu z olejem silnikowym. Wynika z niego, że ilość dodatków przeciwzużyciowych AW dla samego oleju oraz dla mieszaniny jest praktycznie taka sama. Ponadto znacznie wzrosła ilość dodatków przeciwzatarciowych EP, dzięki czemu nie ma ryzyka wystąpienia suchego tarcia po zastosowaniu naszej płukanki.
Zawartość pakietu:
1x Top End Treatment
2x New Generation Motor Flush
1x Seal Conditioner
Cena: 119 zł
Produkt został stworzony zgodnie z najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie technologii olejów silnikowych. Setki kilometrów jazd próbnych podczas wykonywania testów na wielu różnych silnikach udowodniły, że produkt ten przyczynia się w znacznym stopniu do przywrócenia sprawności silnika. Rezultatem jego zastosowania jest przedłużenie okresu eksploatacji jednostki poza moment, w którym w normalnych warunkach wymagane są duże naprawy lub remonty.
ZamówCena: 399 zł
W skład zestawu wchodzą:
1x Fuel System Cleaner Advanced
Zamów
Cena: 523 zł
Pakiet dedykowany do silników benzynowych, wysokoprężnych oraz pojazdów hybrydowych, w których występuję zużycie oleju mniejsze niż 0,5l na 1000km!
Nadmierne spalanie oleju jest wynikiem zablokowanych pierścieni uszczelniających cylindry. Z powodu źle działających wtryskiwaczy część niespalonego paliwa zamienia się w nagar odkładający się w rowkach pierścieni uszczelniających cylindry. To powoduje przedmuchy spalin w głąb układu olejowego. Zabrudzone i zablokowane częściowo pierścienie olejowe i zgarniające powodują przedostawanie się oleju do komór spalania. Drugim powodem usterki mogą być stwardniałe uszczelniacze zaworowe oraz inne uszczelki gumowe. W takim przypadku należy je zregenerować poprzez wlanie do nowego oleju Forte Seal Conditioner.
Zawartość pakietu:
2x New Generation Motor Flush
1x Top End Treatment
1x Oil Fortifier
1x Seal Conditioner
Cena: 449 zł
Kompleksowy pakiet początkowy do serwisowania motocykli, skuterów, łodzi, silników zaburtowych, kosiarek etc, które wcześniej nie były czyszczone lub były użytkowane powyżej 3 lat. Zestaw przeznaczony jest zarówno do silników gaźnikowych jak i wyposażonych we wtrysk paliwa.
Pakiet ma zastosowanie w przypadku pierwszego czyszczenia, a także gdy awaria już wystąpiła.
Zawartość pakietu:
1x Moto Power I
1x Moto Power II
1x New Generation Motor Flush
1x Top End Treatment
1x Seal Conditioner
Cena: 315 zł
Wymiana oleju bez wcześniejszego oczyszczenia układu jest błędem ze względu na poniższe fakty:
1x Top End Treatment
1x New Generation Motor Flush
1x Seal Conditioner
Czyszczenie systemu smarowania Top End Treatment obniża spalanie oleju. Preparat został stworzony zgodnie z najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie technologii olejów silnikowych, a jego możliwości w zakresie oczyszczania zostały potwierdzone tysiącami kilometrów testowych jazd próbnych.
ZamówCena: 612 zł
Nadmierne spalanie oleju jest wynikiem zablokowanych pierścieni uszczelniających cylindry. Z powodu źle działających wtryskiwaczy część niespalonego paliwa zamienia się w nagar odkładający się w rowkach pierścieni uszczelniających cylindry. To powoduje przedmuchy spalin w głąb układu olejowego. Zabrudzone i zablokowane częściowo pierścienie olejowe i zgarniające powodują przedostawanie się oleju do komór spalania. Drugim powodem usterki mogą być stwardniałe uszczelniacze zaworowe oraz inne uszczelki gumowe. W takim przypadku należy je zregenerować poprzez wlanie do nowego oleju Forte Seal Conditioner. Aby "doszczelnić" silnik poprzez zwiększenie lepkości (nie gęstości) oleju stosujemy preparat Oil Fortifier.
Zawartość pakietu:
1x Fuel System Cleaner Advanced
1x Fuel & Emission Improver
1x Oil Fortifier
2x New Generation Motor Flush
1x Top End Treatment
Cena: 99 zł
Seal Conditioner uelastycznia gumowe uszczelki w silnikach samochodowych, skrzyniach biegów, mechanizmach różnicowych, wszędzie tam, gdzie występują wycieki oleju.
Jest syntetycznym preparatem pielęgnującym przywracającym elastyczność i przedłużającym żywotność stwardniałym uszczelkom.
Cena: 279 zł
Czy wiesz że?
Podczas każdego serwisu olejowego w silniku pozostaje aż 15% starego brudnego oleju. Bez oczyszczenia układu smarowania świeży olej szybciej traci swoje właściwości, niż powinien. Nieświadomy użytkownik kontynuuje eksploatację pojazdu nie zdając sobie sprawy, że olej nie chroni już silnika w optymalny sposób, w konsekwencji następuje jego szybsze zużycie.
Obecny skład paliw z bio komponentami powoduje powstawanie nagaru i laku w komorze spalania oraz na końcówkach wtryskiwaczy, korozję w układzie paliwowym a także przedmuchy gazów spalinowych do układu smarowania.
Zanieczyszczenia wraz z oparami olejowymi przedostają się do dolotu za pośrednictwem odmy, a następnie do komory spalania.
Jakie są tego konsekwencje?
1. Nierówna praca silnika
2. Przerywanie silnika w różnym zakresie obrotów
3. Nadmierne spalanie oleju
4. Nadmiernie zadymienie
5. Problemy z rozruchem silnika
6. Zwiększone zużycie paliwa
7. Mniejsza moc i moment obrotowy
8. Szybsze zużycie silnika i skrzyni biegów
8. Problemy ze zmianą biegów
9. Szybsze zużycie "mokrego" sprzęgła
i inne.
Aby przeciwdziałać temu zjawisku należy podczas każdego serwisu olejowego zastosować płukanie układu smarowania naszym preparatem New Generation Motor Flush. Bazą tego produktu jest olej syntetyczny (nie rozpuszczalnik), który nie zmienia właściwości ciernych oleju silnikowego, a co za tym idzie jest w pełni bezpieczny dla jednostki napędowej (wyposażonej w tzw. "mokre sprzęgło").
W celu udowodnienia bezpieczeństwa stosowania naszej płukanki New Generation Motor Flush zleciliśmy niezależne badanie laboratoryjne mieszaniny preparatu z olejem silnikowym. Wynika z niego, że ilość dodatków przeciwzużyciowych AW dla samego oleju oraz dla mieszaniny jest praktycznie taka sama. Ponadto znacznie wzrosła ilość dodatków przeciwzatarciowych EP, dzięki czemu nie ma ryzyka wystąpienia suchego tarcia po zastosowaniu naszej płukanki.
ZamówCena: 189 zł
Forté Air Intake & Valve Cleaner usunie nagar z zaworów i kolektorów ssących w silnikach benzynowych oraz wysokoprężnych. Stosowany zgodnie z instrukcją, dostarcza następujących korzyści:
można usunąć stosując Forté Air Intake & Valve Cleaner. Dla długotrwałego efektu należy ten preparat zastosować w ramach specjalnej procedury Forté, przeznaczonej do silników benzynowych lub wysokoprężnych.
Forté Air Intake & Valve Cleaner jest środkiem wielofunkcyjnym, przeznaczonym do stosowania w silnikach benzynowych oraz wysokoprężnych.
Przywraca sprawność i efektywność pracy silnika.
ZamówCena: 711 zł
Nadmierne spalanie oleju jest wynikiem zablokowanych pierścieni uszczelniających cylindry. Z powodu źle działających wtryskiwaczy część niespalonego paliwa zamienia się w nagar odkładający się w rowkach pierścieni uszczelniających cylindry. To powoduje przedmuchy spalin w głąb układu olejowego. Zabrudzone i zablokowane częściowo pierścienie olejowe i zgarniające powodują przedostawanie się oleju do komór spalania. Drugim powodem usterki mogą być stwardniałe uszczelniacze zaworowe oraz inne uszczelki gumowe. W takim przypadku należy je zregenerować poprzez wlanie do nowego oleju Forte Seal Conditioner. Aby „doszczelnić” silnik poprzez zwiększenie lepkości (nie gęstości) oleju stosujemy preparat Oil Fortifier.
Zawartość pakietu:
1x Fuel System Cleaner Advanced
1x Fuel & Emission Improver
1x Oil Fortifier
2x New Generation Motor Flush
1x Seal Conditioner
1x Top End Treatment
Cena: 136 zł
Do maksymalnie 25 l. benzyny dodaj Moto Power I i Moto Power II.
Wyjeździj paliwo z baku do rezerwy. Zalecamy w tym czasie wykonać ok 100 km. z prędkościami autostradowymi.
Preparaty te oczyszczą układ paliwowy, bak, przewody, gaźnik/wtryskiwacze i komorę spalania. Przeciwdziałają korozji, neutralizują kwasy powstające w paliwie. Zmniejszą ilość osadów na zaworach dolotowych i wydechowych, w komorach spalania oraz w rowkach pierścieniowych tłoków. Ułatwią smarowanie górnej części cylindra. Zapobiegną przedwczesnemu zużyciu wtryskiwaczy i pompy paliwowej.
Obydwa preparaty należy dodać do baku (maks. 25 l) i wyjeździć paliwo do rezerwy.
Czysty Silnik Działa Lepiej!
Cena: 188 zł
Pakiet Forté służy do czyszczenia całego układu zasilania silnika (bak, przewody, regulator ciśnienia, pompy paliwa, wtryskiwacze). Oczyszcza również rowki i pierścienie uszczelniające cylindry.
Dzięki tej procedurze usprawnisz działanie wtryskiwaczy i w bezpieczny sposób usuniesz usterkę spowodowaną ich zanieczyszczeniem.
ZamówCena: 493 zł
Pakiet służy do oczyszczenia podzespołów silnika, w tym zapewnia czyszczenie wtryskiwaczy. Po wykonaniu procedur zostanie usunięta usterka nadmiernego spalania oleju, wzrośnie moc i powróci optymalna praca silnika.
Nadmierne spalanie oleju jest wynikiem zablokowanych pierścieni uszczelniających cylindry. Z powodu źle działających wtryskiwaczy część niespalonego paliwa zamienia się w nagar odkładający się w rowkach pierścieni uszczelniających cylindry. To powoduje przedmuchy spalin w głąb układu olejowego. Zabrudzone i zablokowane częściowo pierścienie olejowe i zgarniające powodują przedostawanie się oleju do komór spalania. Drugim powodem usterki mogą być stwardniałe uszczelniacze zaworowe oraz inne uszczelki gumowe. W takim przypadku należy je zregenerować poprzez wlanie do nowego oleju Forté Seal Conditioner.
W skład zestawu wchodzą:
1x Fuel System Cleaner Advanced
ZamówCena: 216 zł
Pakiet jest przeznaczony do oczyszczenia układu smarowania w pojazdach z niskim przebiegiem lub czyszczonych regularnie preparatami Forté.
Wymiana oleju bez wcześniejszego oczyszczenia układu jest błędem ze względu na poniższe fakty:
Jeżeli układ olejowy jest regularnie oczyszczany preparatami Forté lub przebieg pojazdu jest niewielki, przed wymianą oleju wlać 1x New Generation Motor Flush do starego oleju, przejechać na niskich obrotach ok 50 km, wymienić olej i do nowego wlać dodatek doczyszczający i zapobiegający tworzeniu się laku 1x Top End Treatment.
Zalecamy również raz na 100 tys. km dodać do nowego oleju 1 x Forté Seal Conditioner, który spowoduje uelastycznienie wszystkich gumowych uszczelnień w silniku, włącznie z uszczelniaczami zaworowymi.
W celu udowodnienia bezpieczeństwa stosowania naszej płukanki New Generation Motor Flush zleciliśmy niezależne badanie laboratoryjne mieszaniny preparatu z olejem silnikowym. Wynika z niego, że ilość dodatków przeciwzużyciowych AW dla samego oleju oraz dla mieszaniny jest praktycznie taka sama. Ponadto znacznie wzrosła ilość dodatków przeciwzatarciowych EP, dzięki czemu nie ma ryzyka wystąpienia suchego tarcia po zastosowaniu naszej płukanki
Zamów+48 607 895 260